آموزشی

چگونه یک دفتر خانوادگی بسازیم

در طول چند دهه گذشته، رشد قابل توجهی در دفاتر خانواده وجود داشته است. در طول دوران حرفه ای خود به عنوان یک سندیکای املاک، اپراتور و سرمایه گذار، من از نزدیک نحوه کار و سرمایه گذاری دفاتر خانوادگی را دیده ام. آنها مدیریت ثروت و سرمایه گذاری را برای خانواده ها یا افراد ثروتمند انجام می دهند، معمولاً در دارایی های قابل سرمایه گذاری 100 میلیون دلار و بالاتر.

بعلاوه، برخی از دفاتر خانواده مدیریت ثروت چندین خانواده را که با هم مرتبط نیستند انجام می دهند. تنها ارتباط آنها این است که منابع خود را کنار هم می گذارند و به استعدادهای حرفه ای که آنها را اداره می کند دسترسی پیدا می کنند. هدف اصلی آنها رشد ثروتی است که قبلاً ایجاد شده است و ثروت را به چندین نسل منتقل می کند.

اغلب از من در مورد دفاتر خانوادگی و زمان ایجاد آن سؤال می شود، اما پاسخ آسانی وجود ندارد. در حالی که ممکن است یک فرد یا خانواده در حال حاضر نیازی به دفتر کار خانوادگی نداشته باشد، زمانی که احساس می‌کنید زمان مناسبی برای تأسیس آن است، باید برخی از اصول اولیه را در نظر بگیرید.

دو نوع دفاتر خانوادگی

اساساً دو نوع دفاتر خانوادگی وجود دارد: دفتر یک خانواده و دفاتر چند خانواده. یک دفتر تک خانواده ثروت یک فرد یا چند عضو خانواده را مدیریت می کند. از سوی دیگر، یک دفتر چند خانواده مدیریت ثروت و سرمایه گذاری خانواده های متعددی را که می خواهند با هم همکاری کنند، انجام می دهد. آن‌ها اغلب به‌طور جداگانه ثروت ۱۰۰ میلیون دلاری یا بالاتر ندارند، اما با تجمیع دارایی‌های قابل سرمایه‌گذاری خود، معیارهای داشتن یک دفتر خانوادگی برای مدیریت ثروت و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌ها را برآورده می‌کنند.

مراحل ایجاد دفتر کار خانوادگی :

اولین و مهمترین قدم در ایجاد دفتر کار خانوادگی، تعریف اهداف فردی یا چند نفره خانواده و ایجاد ساختار سازمانی است. ایجاد یک دفتر خانوادگی بسیار شبیه به تأسیس هر نهاد تجاری دیگری است که در آن توسعه یک ساختار سازمانی اولین اقدام است.

CPAها و وکلای دادگستری را در این فرآیند مشارکت دهید تا در مورد چگونگی ساختار دفتر کار خانوادگی اطلاعاتی ارائه کنند، زیرا مسائل حقوقی و مالیاتی زیادی درگیر است. مرحله بعدی این است که تعیین کنید آیا می خواهید دفتر کار خانوادگی را در خانه ایجاد کنید یا از شخص ثالثی بخواهید که ساختار را ایجاد کند، پرسنل را استخدام کند و خدمات اولیه را ارائه و حفظ کند.

هنگامی که این تصمیم گرفته شد، گام بعدی این است که تصمیم بگیرید کدام دارایی توسط دفتر کار خانوادگی مدیریت می شود و کدام یک توسط یک یا چند نفر از اعضای خانواده مدیریت می شود. بسیاری از اوقات، اعضای خانواده می خواهند به سرمایه گذاری خود به غیر از سرمایه گذاری دفتر کار خانوادگی ادامه دهند.

محدوده و هزینه های دفتر کار خانوادگی

مانند هر نهاد جدید، دامنه عملیات و هزینه های مربوطه باید قبل از تصمیم گیری برای افتتاح ارزیابی شود. اندازه های مختلف دفاتر خانوادگی وجود دارد که از کوچک تا خیلی بزرگ را شامل می شود، و اندازه آن به میزان ثروتی که نیاز به مدیریت دارد و همچنین انواع و تنوع دارایی هایی که پول در آن سرمایه گذاری می شود بستگی دارد.

به طور کلی، یک دفتر کوچک خانوادگی حدوداً شش کارمند دارد و هزینه کار سالانه بین 1 تا 2 میلیون دلار است. یک دفتر خانوادگی متوسط ​​برای کار به 15 نفر نیاز دارد که بودجه عملیاتی سالانه آن بین 3 تا 4 میلیون دلار است. یک دفتر خانوادگی بزرگ به 25 کارمند با بودجه سالانه 8 تا 10 میلیون دلار نیاز دارد. وقتی یک دفتر خانوادگی بسیار بزرگ را در نظر می گیرید، می توانید در مورد 40 تا 50 کارمند با بودجه عملیاتی 14 تا 20 میلیون دلار صحبت کنید.

تجزیه و تحلیل هزینه باید برای تعیین میزان درآمد ایجاد شده در هر سال در مقابل هزینه های اداره دفاتر خانواده انجام شود. علاوه بر این، باید توجه داشته باشید که تعداد کارمندان هم شامل کارکنان حرفه ای و هم کارکنان خانگی می شود. کارکنان حرفه ای نه تنها به حفظ ثروتی که ایجاد شده است، بلکه برای رشد ثروت نیز کمک خواهند کرد. همچنین، در صورت نیاز، کارکنان پشتیبانی یک دفتر کار خانوادگی بزرگ ممکن است شامل کارکنان خانگی مانند رانندگان، امنیت، خدمه شخصی یا حتی خدمه قایق بادبانی باشد.

بنابراین، در حالی که ممکن است تعداد کارمندان زیاد به نظر برسد، اما اغلب خدمات جانبی زیادی را شامل می شوند. هیچ اندازه ای برای همه وجود ندارد و اگر به دنبال راه اندازی دفتر خانوادگی هستید، دانستن اولین قدم ها و برآورد هزینه ها به شما کمک می کند تا تصمیمی آگاهانه بگیرید.

خلاصه

مانند ساخت هر نهاد دیگری، دفتر کار خانوادگی با تعریف اهداف و توسعه ساختار سازمانی شروع می شود. دو نوع دفاتر خانوادگی وجود دارد: یک نفره و چند خانواده. اغلب، چندین خانواده غیر مرتبط، دارایی‌های سرمایه‌پذیر خود را جمع می‌کنند تا معیارهای مورد نیاز برای دفتر کار خانوادگی را برآورده کنند.

قبل از تصمیم گیری در مورد نوع و محدوده دفتر کار خانوادگی برای ایجاد، تجزیه و تحلیل هزینه باید انجام شود تا میزان درآمد ایجاد شده در هر سال در مقابل هزینه های عملیاتی کلی تعیین شود. هیچ واحدی برای همه وجود ندارد و اگر به دنبال راه اندازی دفتر خانوادگی هستید، دانستن اولین قدم ها و برآورد هزینه ها به شما کمک می کند تا تصمیمی آگاهانه بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا