آموزشی

چگونه از اینستاگرام بهتر استفاده کنیم؟

اینستاگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها در سرتا سر جهان است و چند صد میلیون کاربر روزانه از آن استفاده می کنند. در این مطلب به معرفی نکات و ترفند های آن می پردازیم. اپلیکیشن های تغییر صدا مطلب پیشنهادی برای امروز است.

1. عکس ها را به صورت خصوصی برای دوستان خود ارسال کنید.

ارسال عکس با همه فالوورهای خود یا با عموم تنها راه برای اشتراک گذاری محتوا در اینستاگرام نیست. شما همچنین می توانید آنها را با یک کاربر یا چند کاربر به اشتراک بگذارید، مانند یک پیام فیس بوک یا پیام متنی گروهی.

می توانید یک عکس جدید برای دوستان ارسال کنید یا عکسی را که شما یا شخص دیگری قبلاً ارسال کرده اید ارسال کنید. ساخت پاورپوینت با موبایل در اینجا به طور کامل توضیح داده شده است.

برای ارسال یک عکس جدید به صورت خصوصی، یک عکس را آپلود کرده و ویرایش آن را شروع کنید، همانطور که در هنگام ویرایش یک پست جدید انجام می دهید. هنگامی که به صفحه “اشتراک گذاری” رسیدید، روی بالای آن ضربه بزنید، جایی که به طور خودکار “پست جدید” می گوید، اما وقتی از شما خواسته شد، “پیام مستقیم” را انتخاب کنید. از آنجا، می توانید انتخاب کنید و انتخاب کنید که می خواهید عکس را برای چه کسی ارسال کنید.

شما می‌توانید در هر زمانی با کلیک کردن روی نماد صندوق پستی در سمت راست بالای صفحه اصلی خود به پیام‌های مستقیم خود دسترسی داشته باشید.

برای ارسال خصوصی یک عکس موجود، با باز کردن پستی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، شروع کنید – می‌تواند متعلق به شما یا شخص دیگری باشد، تا زمانی که دومی یک حساب عمومی داشته باشد. سپس، روی نماد کاغذ مانند هواپیما در زیر پست کلیک کنید، سپس انتخاب کنید که چه کسی می‌خواهید آن را دریافت کند که کادر «ارسال به» ظاهر شود.

ویژگی های جستجوی کاربر

2. کاربران اینستاگرام را بدون حساب جستجو کنید.

به همان اندازه که اینستاگرام دوست دارد شما را در نهایت برای خود یا کسب و کارتان یک حساب کاربری ایجاد کند، می‌توانید مارک‌ها، افراد و سگ‌های زیبایی را که بدون حساب در انتظار شما هستند بررسی کنید تا ببینید آیا ارزش ثبت‌نام را دارد یا خیر.

دو راه برای جستجوی افراد در اینستاگرام بدون ورود به سیستم وجود دارد:

وارد کردن نام کاربری در انتهای URL اینستاگرام

اولین راه برای جستجوی کاربران بدون حساب، استفاده از نام کاربری اینستاگرامی است که از قبل می‌شناسید و آن را به انتهای «www.instagram.com/» اضافه کنید.

3. محتوای ویدیویی را در IGTV آپلود و مرور کنید.

IGTV یکی از بزرگترین ویژگی های جدید اینستاگرام تا به امروز است. این مخفف، همانطور که ممکن است تصور کنید، مخفف “Instagram TV” است و اساساً یک صفحه کاوش فقط برای محتوای ویدیوی کاربران است. مزایای اصلی IGTV؟ می‌توانید ویدیوهایی با طول بیش از 60 ثانیه آپلود کنید، و می‌توانید کانال خود را با احتمالاً یک مجموعه ویدیویی ایجاد کنید که بتواند در سایر پلتفرم‌های ویدیویی مانند YouTube پخش شود.

همانطور که در بالا نشان داده شده است، با رفتن به صفحه کاوش خود و انتخاب “IGTV” در بالا، به IGTV بروید. صفحه‌ای ظاهر می‌شود که موضوعات و ویدیوهای برخی از پرکارترین سازندگان ویدیوی IGTV روی پلتفرم امروزی را نشان می‌دهد.

همانطور که ویدیوهای بیشتری را مشاهده می کنید، موضوعاتی که در صفحه اصلی IGTV می بینید شروع به تطبیق با علایق شما می کنند و محتوای بیشتری در مورد آن علایق در اختیار شما قرار می دهند. و طبیعتاً همین امر در مورد مخاطب هدف شما نیز صدق می کند.

4. تصاویر را بدون اینکه تصادفاً لایک کنید، نگاه کنید.

یادگیری نحوه لایک کردن چیزی در اینستاگرام بسیار آسان است – در واقع آنقدر آسان که افراد به طور تصادفی این کار را انجام می دهند: زمانی که به نمای کامل عکس وارد شدید، فقط دوبار ضربه سریع روی عکس می زنید.

مسئله این است که انجام آن به سرعت به اشتباه بسیار آسان است.

بنابراین، در اینجا یک تقلب سریع اینستاگرامی برای شما آورده شده است: برای مشاهده عکس‌های یک نفر بدون «پارانویای دوبار ضربه زدن»، در حالی که تلفنتان روی حالت هواپیما تنظیم شده است، در فیدهای اینستاگرام حرکت کنید. بدون دسترسی به اینترنت، نمی‌توانید یک عکس را لایک کنید، حتی اگر تصادفاً روی آن دو ضربه بزنید.

با این حال، اگر در حالت هواپیما شروع به کار کنید، تصاویر در وهله اول بارگیری نمی شوند. برای بارگیری پست ها ابتدا باید به فید بروید، سپس حالت هواپیما را روشن کنید، سپس شروع به اسکرول کنید.

وقتی به انتهای ردیف اول پست‌ها رسیدید و می‌خواهید تعداد بیشتری بارگیری کنید، به سادگی حالت هواپیما را خاموش کنید، اجازه دهید تعداد بیشتری بارگیری شود و سپس دوباره آن را روشن کنید. سنگین؟ شاید کمی، اما می تواند ارزش کاهش پارانویا را داشته باشد.

برای روشن کردن حالت هواپیما در iPhone/iPad: انگشت خود را از پایین صفحه به بالا بکشید و روی نماد هواپیما کلیک کنید. یا به «تنظیمات» و سپس «Wi-Fi» بروید و «حالت هواپیما» را روشن کنید.

برای روشن کردن حالت هواپیما در دستگاه Android: انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید. سپس، انگشت خود را از راست به چپ بکشید تا «تنظیمات» را ببینید و سپس آن را لمس کنید. “حالت هواپیما” را لمس کنید تا روشن شود.

5. پست ها را از مکان های خاص مرور کنید.

یکی از کارهای جالبی که می‌توانید در اینستاگرام انجام دهید، مرور عکس‌ها و ویدیوها از یک مکان خاص یا گرفته شده در نزدیکی مکان فعلی شما است. من دوست دارم این کار را زمانی انجام دهم که قصد سفر به جایی را دارم یا می‌خواهم یک رستوران جدید را بررسی کنم و عکس‌های گرفته شده در آنجا را مرور کنم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا