سرگرمی

بازیهایی برای کودکان در خانه

– بازی های کاغذی –

بازی‌های کاغذی – بازی‌ها و فعالیت‌های سرپوشیده برای کودکان در هر جایی که نیاز دارید

این بازی‌های کاغذی کلاسیک فعالیت‌های سرگرم‌کننده و فوق‌العاده قابل حمل هستند (همه چیزی که نیاز دارید یک ورق کاغذ و یک خودکار است) و نیازی به تنظیم یا تمیز کردن ندارند. اگر به دنبال بازی های داخل سالن فقط برای دو بازیکن هستید، این ها همیشه گزینه های خوبی هستند. شما چه چیزی مایلید به این لیست اضافه کنید؟بهترین بازیهای ماشینی اندروید را از دست ندهید.

1.جلاد

کودکان برای انجام این بازی باید حروف خود را بدانند. می توانید با کلمات ساده و سه حرفی شروع کنید تا مهارت های املایی را تمرین کنید یا چالش را برای بچه های بزرگتر با کلمات یا عبارات متعدد افزایش دهید. با گفتن دسته‌ای که کلمه در آن قرار می‌گیرد، به بچه‌ها اشاره کنید (یعنی «حیوان»).بهترین بازیهای فکری برای گوشی اندروید.

نقطه و جعبه

تیک تاک پا

– بازی های مسابقه و بازی های گفتاری –

بازی الفبا

این فعالیت تماماً در مورد ایجاد موضوعات است و از جمله سرگرمی های خانوادگی است که به راحتی به بازی های داخلی گروهی تبدیل می شود. من برخی از ایده های موضوع را در زیر فهرست کرده ام تا شما را شروع کنید. در درون زمینه (یا دسته بندی) انتخابی خود، حروف الفبا را به نوبت بنویسید و چیزهایی در موضوع پیدا کنید. به عنوان مثال، در موضوع “حیوانات”، مورچه خوار، بابون، کپور، اردک و غیره خواهید داشت.

  • حیوانات
  • کشورها و ایالت های آمریکا
  • افراد مشهور (بسیاری از زیر مجموعه ها، بازیگران، بازیگران زن و غیره)
  • وسایل خانه
  • وسایل آشپزخانه
  • غذا
  • نوشیدنی
  • فیلم ها
  • شخصیت های کارتونی

تغییرات: به طور معمول در ماشین پخش می شود، از “A” شروع کنید و چیزهایی را بگویید که در حین رانندگی می بینید یا هر حرف را در علائم و پلاک ها در هنگام عبور پیدا کنید. یا با ارائه 5 چیز در هر دسته، برای بچه های بزرگتر چالش بیشتری ایجاد کنید.

2.سنگ کاغذ قیچی

برای هر کسی که به دنبال بازی های کوچک در داخل خانه است، این بهترین گزینه است. من همیشه دوست دارم از این بازی برای حل و فصل چیزی استفاده کنم، وقتی که سکه ای برای برگرداندن ندارم. می توانید یک بار بازی کنید یا برای مدت طولانی در مطب دکتر مشغول باشید.

تغییرات: برگزاری مسابقات را امتحان کنید. می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید جذاب باشید، براکت‌های مسابقات همه بچه‌ها را روی کاغذ یادداشت کنید، یا از هر کودک بخواهید با بچه‌های دیگر بازی کند و ببینید چه کسی بیشتر برنده می‌شود. BUY IT: Rock Paper Scissors Card Game – این یک راه خوب برای تصادفی کردن بازی برای بچه های کوچکتر است که نمی توانند مفهوم انتخاب چیزی غیر از سنگ را درک کنند.

3.تلفن

بچه ها هر چه بیشتر بهتر بچه ها را ردیف کنید، به یک جمله با طول کافی فکر کنید و ببینید وقتی هر بچه آن را در گوش بچه بعدی زمزمه می کند، آن جمله چه چیزی می شود. آه خدای من. خنده دار.

4.بیست سوال

این فعالیت برای داخل خانه، ماشین سواری و هر زمانی که منتظر هستید بسیار عالی است. بازی فوق العاده آسان – یک نفر به یک شی فکر می کند و شخص دیگر 20 سوال برای حدس زدن آن دارد!

تنوع: یک نفر به جای یک چیز، به چیزی در مقوله ای مانند افراد مشهور یا مشاغل فکر می کند.

5.دو حقیقت و یک دروغ

این بازی مورد علاقه بازی‌های سرگرم‌کننده کوتاه برای بچه‌ها است، زمانی که یک رهبر نیاز به تسهیل معرفی دارد، اما لازم نیست فقط با افراد غریبه استفاده شود. هر بچه به سادگی دو حقیقت و یک دروغ در مورد خودش می نویسد و بقیه باید حدس بزنند که کدام یک دروغ است.

تغییرات: یک بازی دو دروغ و یک حقیقت را امتحان کنید و حقیقت را حدس بزنید!

6.خوشبختانه / متأسفانه

من فکر می کنم این بازی بر اساس یک کتاب مصور کودکان است. بچه‌های من در واقع یک روز آن را در یک سفر جاده‌ای پیشنهاد کردند و من هرگز در مورد آن نشنیده بودم. ابتدا به دو دسته تقسیم می‌شویم (خوشبختان و بدبختان). سپس یکی از خوش شانس ها داستانی را با یک جمله مثبت شروع می کند (“خوشبختانه امروز در قرعه کشی برنده شدم!”) و یک بدبخت با یک جمله منفی پاسخ می دهد (“متاسفانه مامانم باعث شد همه پول را خرج برادر کوچکم کنم.” ..”). دنباله را تکرار کنید و با سرگرمی گوش دهید زیرا داستان شما بسیار حواس پرت می شود!

7.خطر

ایده آل برای بچه های دبستانی که نیاز به استراحت از صفحه نمایش دارند. یک بازی مخاطره ساز خانگی ایجاد کنید و دسته بندی ها را برای گروه سنی که با آن بازی می کنید، مطابقت دهید. شما سوالات بازی و سطح قیمت خود را ارائه می دهید. مواد مورد استفاده می‌تواند به سادگی نوشتن دسته‌ها بر روی تخته سفید یا سنجاق یادداشت‌های ارسالی به تابلوی اعلانات باشد. در صورت امکان، بچه ها را به سه تیم تقسیم کنید و از یک خواهر یا برادر بزرگتر یا بزرگسال استفاده کنید تا میزبان بازی شود. برای وزوزها از سه نویزساز مختلف استفاده کنید (از آلات موسیقی کوچک مانند شیکر و سوت استفاده می کنیم). پس از وزوز کردن، تیم زمان مشخصی برای یافتن پاسخ صحیح دارد.

8.بازی آهنگ

فکر کردم این بازی را ساخته ام. ما قبلاً آن را در ماشین بازی می کردیم، اما اکنون می بینم که این یک بازی تخته ای هم است. وقتی بچه بودیم تو ماشین بازی میکردیم، به کوچکترین خواهر یا برادر اجازه میدادیم یه کلمه بگه و باید آهنگی در مورد این کلمه بسازیم، در قوانین ما برنده یا بازنده ای وجود نداشت، این فقط یک راه سرگرم کننده بود. تا ما را در ماشین مشغول کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا