آموزشی

موقع خرید یک لپ تاپ سطح بالا، روی کدام جنبه ها تمرکز کنیم؟

چه بخواهید لپ‌تاپ قدیمی‌تان را با یک لپ‌تاپ جدید برای اهداف کاری جایگزین کنید یا اگر در جستجوی اولین لپ‌تاپ جدید برای اهدافی مانند استفاده روزمره، ویرایش، بازی و غیره هستید این راهنمای خرید لپ‌تاپ مفید است. ما همه مهم ترین نکاتی را که در هنگام خرید لپ تاپ جدید باید در نظر بگیرید را ذکر کرده ایم و به هیچ وجه نباید از آنها چشم پوشی کرد.

در این راهنمای خرید لپ‌تاپ، ما تمام اطلاعات مورد نیاز برای اطمینان از اینکه لپ‌تاپ جدید شما برای برآورده کردن تمام نیازهای ما مناسب باشد را گنجانده ایم. اما برای این کار، باید این راهنمای خرید لپ تاپ را از ابتدا تا انتها بخوانید. همانطور که همه ما می دانیم که صنعت گوشی های هوشمند در حال تسخیر کل جهان است، اما هرگز نمی تواند جایگزین عملکرد و توانایی های ماشین هایی شود که ما آنها را لپ تاپ می نامیم.

بهترین راهنمای خرید لپ تاپ

با این حال، این ماشین‌ها به دلیل ویژگی‌ها و مشخصات قدرتمندشان روز به روز گران‌تر می‌شوند. با این راهنمای خرید لپ‌تاپ، ما تلاش زیادی کرده‌ایم تا دانش کافی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید لپ‌تاپ کاملی را خریداری کنید که بتواند در هر جنبه‌ای از محاسبات عملکرد خوبی داشته باشد.

خلاصه سریع: آیا به دنبال بهترین گزینه برای جمع آوری حیاتی ترین عناصر خرید لپ تاپ هستید؟ در اینجا معیارها و تعاریف بسیار دقیق تری را در زیر خواهید یافت.

https://jalebamooz.com/computer-tips/websites-to-buy-pc-and-components/

در هنگام خرید یک لپ تاپ عالی باید روی کدام جنبه ها تمرکز کنید؟

عمر باتری

شما باید به سراغ لپ‌تاپ‌هایی بروید که عمر باتری آن بین 8 تا 10 ساعت است.

فاکتور وزن

برای داشتن لپ تاپی سبک و قابل حمل دستگاهی با صفحه نمایش 12 تا 15 اینچ تهیه کنید.

فاکتور 2 در 1

اگر به یک صفحه نمایش لمسی نیاز دارید و می خواهید قابلیت حمل و نقل بیشتری داشته باشید، با یک مدل هیبریدی 2 در 1 یا هر چیزی که دارای صفحه کلید قابل جابجایی است استفاده کنید. روش دیگر، برای صرفه جویی در پول بیشتر، یک صدف تاشو انتخاب کنید.

پورت های اتصال

اگر از آداپتور استفاده نکنید، یک پورت USB-C نیز می‌تواند کار کند، همچنین مدلی را انتخاب کنید که یک پورت HDMI و حداقل 3 پورت USB را به عنوان استاندارد ارائه می‌دهد.

کدام سیستم عامل (OS) بهترین است؟

اگر به دنبال یک رایانه ارزان قیمت برای مرور وب و برخی بازی های سبک هستید، بهترین گزینه موجود برای شما Chromebook با ChromeOS است.

سیستم عامل ویندوز

اگر به مجموعه وسیع تری از برنامه ها نیاز دارید، باید لپ تاپ ویندوز 10 را انتخاب کنید.

سیستم عامل مک

اگر می‌خواهید کیفیت ساخت خوبی داشته باشید و به تمام نرم‌افزارهایی که ویندوز با خود می‌آورد اهمیتی نمی‌دهید، خرید لپ‌تاپ با MacOS یک گزینه عالی است.

مشخصات لپ تاپ را با بودجه و نیاز خود مطابقت دهید.

https://sariasan.com/icdl-tutorial/excel/download-18-complete-video-lessons/

لپ تاپ ارزان

انتظار دارید فقط یک کامپیوتر مقرون به صرفه برای مرور وب و پردازش کلمه در محدوده 200 تا 500 دلار خرج کنید، اما نباید لپ‌تاپی بخرید که کمتر از 4 گیگابایت رم دارد. مگر اینکه یک کروم بوک SSD کوچکتر انتخاب کنید، مدلی را در نظر بگیرید که حداقل فضای هارد 500 گیگابایتی را ارائه می دهد.

لپ تاپ با مشخصات مناسب

به هیچ لپ تاپی با رم کمتر از 8 گیگابایت نخرید. یک کامپیوتر میان رده با قیمت 600 دلار برای مصارف معمولی مناسب است. توجه کنید به جای یک هارد دیسک معمولی، باید به سراغ SSD بروید. به دنبال صفحه نمایش فول اچ دی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل باشید و از پردازنده Core i5 یا بالاتر اینتل استفاده کنید. لپ تاپ های زیر 1000 دلار در دسته لپ تاپ های با مشخصات مناسب قرار می گیرند.

لپ تاپ حرفه ای سطح بالا

مطمئن شوید که دستگاه حداقل دارای کارت گرافیک GTX 1050 Ti یا بهتر است اگر لپ تاپ رده بالایی را برای اهداف بازی یا ویرایش ویدیومی خواهید، به لپ تاپی بین قیمت 800 تا 1500 دلار نیاز دارید. 16 گیگابایت رم و Core i7 اینتل باید حداقل مشخصات ایده آل با این بودجه برای عملکرد بیش از اندازه کافی باشد. لپ تاپ های زیر 1500 دلار در رده لپ تاپ های حرفه ای سطح بالا قرار می گیرند.

بیشتر بدانید:

  1. انتخاب بهترین نمایشگر در خرید لپ تاپ بسیار موثر است.
  2. هنگام خرید به وزن لپ تاپ نیز توچه داشته باشید.
  3. باتری و طول عمر آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
  4. لپ تاپی را انتخاب کنید که پردازشگر آن برای چندین سال جوابگوی نیاز شما باشد.
  5. قبل از خرید حتما با افراد متخصص مشاوره انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا