سرگرمی

بهترین شخصیت های سریال چیزهای عجیب

با وجود گروهی مانند Stranger Things از نتفلیکس، طبیعی است که شخصیت‌های خاصی در صدر قرار بگیرند. در اینجا بهترین ها هستند.

Stranger Things به یکی از موفق ترین سریال های تلویزیونی تبدیل شده است که در ده سال گذشته منتشر شده است و راه خود را به مرکز فرهنگ پاپ باز کرده است. برادران دافر مغز متفکران این داستان هستند و مسئولیت تولید، نویسندگی و کارگردانی قسمت های سریال اصلی نتفلیکس را بر عهده دارند. از زمان انتشار اولیه اش در سال 2016، Stranger Things یک موفقیت فوری بوده است، و شش سال بعد، هیاهو هنوز از بین نرفته است. در 27 مه 2022، Stranger Things 4: Volume 1 منتشر شد و مسلماً بهترین فصل سریال تاکنون است. لحظات ترسناک، تعلیق و دلخراش شدیدتر از همیشه بود و مخاطبان را ناامید کرد تا ببینند در جلد 2 چه اتفاقی می‌افتد، که در هر Collider در 1 ژوئیه 2022 منتشر می‌شود. سریال چیزهای عجیب در ژانر علمی تخیلی ساخته شده است. اینجا را بخوانید تا با این سبک فیلم و سریال ها بیشتر آشنا شوید.

Stranger Things که ادای احترامی به فیلم‌های ترسناک دهه 80 است، حول گروهی از نوجوانان از شهر کوچکی به نام هاوکینز می‌چرخد، جایی که اتفاقات ماوراء طبیعی عجیب و غیرقابل توضیحی در آن رخ می‌دهد. Eleven و دوستانش مایک، ویل، داستین، لوکاس و مکس در تلاش برای نجات عزیزان و شهرشان با این نیروهای شیطانی مقابله می کنند. علاوه بر این گروه اصلی، افراد زیادی در هاوکینز وجود دارند که متوجه شده اند این شهر چقدر متفاوت است، از هاپر نگهبان Eleven با بازی دیوید هاربر گرفته تا جویس مادر ویل با بازی وینونا رایدر. در اینجا ده بهترین شخصیت در Stranger Things رتبه بندی شده است.

نانسی ویلر

نانسی ویلر با بازی ناتالیا دایر، خواهر بزرگتر باهوش، مسئولیت پذیر و مصمم مایک است. در سرتاسر نمایش، نانسی را می‌بینیم که بی‌وقفه برای یافتن پاسخ‌ها جستجو می‌کند و در هنگام محافظت از افرادی که دوستشان دارد، با نیروهای وحشتناک مبارزه می‌کند. این تصمیم ترسناک چیزی است که باعث می شود طرفداران او را بسیار دوست داشته باشند. در فصل اول، نانسی به دنبال استیو هرینگتون، دوست پسر تیزبین و جذاب خود است، اما این رابطه خیلی دوام نمی آورد و او به سرعت به سراغ برادر بزرگتر ویل بایرز، جاناتان می رود. طرفداران هنوز امیدوارند که نانسی و استیو دوباره با هم باشند، و امیدواریم بتوانیم شاهد شروع دوباره کاری آنها در فصل 4 جلد 2 باشیم.

لوکاس سینکلر

لوکاس یک شخصیت اصلی محبوب در سریال است و در طول دوره Stranger Things تحول بزرگی را پشت سر گذاشته است. در ابتدای نمایش، لوکاس یک بچه آرام آرام است که از دوچرخه سواری و معاشرت با سه دوستش مایک، داستین و ویل لذت می برد. با پیشرفت نمایش، او نیز پیشرفت می کند: نه تنها لوکاس از پوسته خود بیرون می آید، بلکه در دبیرستان نیز “محبوب” می شود. در حالی که وفاداری او همیشه با دوستانش خواهد بود، او ترسی ندارد که نقش جدیدی را به عنوان عضوی از تیم بسکتبال بپذیرد و کمی استقلال بیشتری کسب کند.

ویل بایرز

ویل بایرز که توسط بازیگر مورد علاقه طرفداران نوآ اشنپ به تصویر کشیده شده است، مسلماً یکی از مهم ترین شخصیت های سریال Stranger Things است، علیرغم این واقعیت که او تا فصل دوم زمان زیادی از صفحه نمایش دریافت نکرد. درست در ابتدای سریال، ویل و دوستانش را می بینیم که با هم می گذرند و بازی Dungeons and Dragons را بازی می کنند. پس از پایان بازی و رفتن همه به خانه، ویل توسط یک موجود فراطبیعی غلبه کرده و در The Upside-Down به دام افتاده است. باقی مانده از فصل اول سریال، دوستان و خانواده او را دنبال می کند که سعی می کنند بفهمند چه اتفاقی افتاده و او را برگردانند. این خط داستانی کل طرح سریال را تنظیم کرد و عمدتاً حول محور ویل می چرخید.

داستین هندرسون

تماشاگران در سراسر جهان داستین هندرسون را دوست دارند، نه تنها به خاطر شخصیت بامزه و متعهد او، بلکه به دلیل دوست داشتنی بودن بازیگری که نقش او را بازی می کند. گاتن ماتارازو یک “بچه برادوی” است و تقریباً در تمام زندگی خود بازیگری کرده است، اگرچه نقش او در نقش داستین تا به امروز شناخته شده ترین نقش او بوده است. او علاوه بر حضور در Stranger Things، در Les Misérables اجرا کرده است و به گفته هالیوود ریپورتر، به زودی به صحنه برادوی بازخواهد گشت تا در موزیکال فوق العاده موفق Dear Evan Hansen بازی کند.

هر کدام از بازیگران این سریال توانسته اند با درخشش در این سریال به شهرت و محبوبیت برسند. دیگر سریال ها و فیلم های بازیگران معروف را می توانید در منبع ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا