سرگرمی

بهترین 3 فیلم برای یادگیری اسپانیایی از طریق ویدیو

Neverfilms

اگر به دنبال یک خنده خوب هستید، این مجموعه وب برای تماشای عالی است! این شامل مجموعه‌ای از تقلیدهای تقلید تریلر برای نمایش‌ها و فیلم‌های تلویزیونی معروف است که بارها و بارها از بازیگران مشابهی استفاده می‌کنند. همه آنها در یک دفتر و زیر نظر یک رئیس دمدمی مزاج کار می کنند.

قسمت ها کوتاه هستند و بنابراین تماشای آن بسیار آسان است. از آنجایی که این نمایش حاوی منابع مرتبط با فرهنگ جهانی در سراسر جهان است، برای مبتدیانی که به دنبال شروع سفر به زبان اسپانیایی خود هستند عالی است.

آنچه شما یاد خواهید گرفت

بسته به اینکه کدام برنامه تلویزیونی و فیلم در هر قسمت تقلید می شود، می توانید انتظار داشته باشید که طیف گسترده ای از واژگان را بیاموزید.

زندگی کردن آن

برای علاقه مندان به فیلم، این یک انتخاب عالی برای یادگیری اسپانیایی است. این فیلم درباره این است که وقتی زندگی برنامه های شما را تغییر می دهد چه اتفاقی می افتد!

یک راننده اتوبوس تصمیم به خودکشی گرفته و از مافیا پول قرض می گیرد تا قبل از اینکه جان خود را بگیرد، یک جشن خداحافظی مجلل برگزار کند… با این حال، در کمال تعجب، قبل از انجام آخرین عمل خود عاشق یک پیشخدمت می شود.

حالا او چه خواهد کرد؟ با تماشای Living it Up یک قدم به سوی تسلط به زبان اسپانیایی بردارید و متوجه خواهید شد!

Xino Xano در کاستاریکا

با همراهی این زوج سرگرم کننده به کشورهای اسپانیایی زبان در سراسر آمریکای لاتین سفر کنید. اگر از برنامه های سفر به سبک مستند لذت می برید، پس این سریال را دوست خواهید داشت.

این سرگرم کننده و جذاب است، با قسمت های کوتاه که برای مبتدیان قابل مدیریت است. این یک تجربه همه جانبه است که نه تنها به شما یاد می دهد که چگونه اسپانیایی صحبت کنید، بلکه به شما بینشی در مورد فرهنگ کشورهای مختلف اسپانیایی زبان می دهد.

سوالات متداول مربوط به مسلط شدن به زبان اسپانیایی

اگر به دنبال یادگیری زبان اسپانیایی به عنوان یک زبان خارجی هستید، مطمئناً سوالاتی در ذهن شما ایجاد خواهد شد.

ما تصمیم گرفتیم تعدادی از آنها را پیش‌بینی کنیم و در زیر به آنها پاسخ داده‌ایم تا در کمترین زمان تمام اطلاعات لازم برای صحبت کردن به زبان اسپانیایی روان را داشته باشید!

چه مدت طول می کشد تا به زبان اسپانیایی مسلط شوید؟

طبق گفته وزارت خارجه ایالات متحده، یادگیری زبان اسپانیایی به عنوان یک زبان مادری انگلیسی بین 575 تا 600 ساعت زمان می برد. نحوه پخش آنها به در دسترس بودن و تعهد شما بستگی دارد!

به خاطر داشته باشید که برای مشاهده پیشرفت و نتایج ملموس هنگام یادگیری اسپانیایی باید ثابت قدم باشید.

آیا مسلط شدن به زبان اسپانیایی آسان است؟

برای انگلیسی زبانان، اسپانیایی در واقع یکی از ساده ترین زبان ها برای یادگیری است! بنابراین، دستیابی به تسلط اسپانیایی را می توان آسان در نظر گرفت.

هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی متعلق به خانواده زبان های هند و اروپایی هستند و در واقع الفبای مشابهی دارند. علاوه بر این، هر دو زبان واژگان مشترک زیادی دارند که از لاتین نشات می‌گیرد.

آیا می توانم اسپانیایی را در یک سال روان یاد بگیرم؟

هر سبک یادگیری متفاوت است و همه ما با سرعت های متفاوتی یاد می گیریم، اما پاسخ کوتاه به این سوال بله است! با این حال، برای تحقق آن باید زمان و تلاش خود را صرف کنید.

اگر بتوانید از محتوای ویدیویی برای یادگیری فعال استفاده کنید، مطمئناً می‌توانید در بازه زمانی پیشنهادی به هدف خود برسید.

خلاصه: چگونه با ویدیو به زبان اسپانیایی مسلط شویم

همانطور که در این مقاله بیان کردیم، چندین استراتژی وجود دارد که می توانید با تماشای محتوای ویدیویی و استفاده مفید از آن به نفع خود، به زبان اسپانیایی مسلط شوید.

هنگام یادگیری زبان اسپانیایی، از ابزارهای خاصی مانند زیرنویس و برنامه فلش کارت استفاده کنید. برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌هایی را که واقعاً به آن‌ها علاقه دارید انتخاب کنید و کلمات و عباراتی را که در حین تماشا کردن یاد می‌گیرید تمرین کنید. شما در راه تسلط به زبان اسپانیایی خواهید بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا