سرگرمی

ایده های شب برای بازی خانوادگی

1. آن را پاره کنید

نیازها: حداقل 2 رول دستمال توالت، چوب بلند، صندلی، نوار لاستیکی، 2 بطری پلاستیکی خالی آب با درب.

رول های دستمال توالت را روی چوب قرار دهید و انتهای آن را روی صندلی آویزان کنید (یا اجازه دهید اعضای خانواده آن را نگه دارند). بطری آب خالی را بردارید، قسمت بالایی آن را باز کنید، یک رول کاغذ توالت قرار دهید و روی آن را دوباره قرار دهید. بگذارید بطری آویزان شود.

چالش. با استفاده از نوارهای لاستیکی و “بمب” کاغذی به کاغذ توالت شلیک کنید تا پاره شود و همراه با بطری بیفتد. ایستگاه تیرکمان باند لاستیکی ما را که روز گذشته ساختیم، بررسی کنید.

چه کسی برنده می شود: زمان بندی کنید و ببینید چه کسی در پاره کردن دستمال توالت سریع تر است.

2. ایده شب بازی خانوادگی – جوک بگویید

نیازها: قاشق و توپ کوچک.

چالش: در حالی که یک قاشق را در دهان خود گرفته اید و توپ را در آن دارید، جوک بگویید.

گفتن جوک در حالی که قاشق را در دهان گرفته اید چندان سخت نبود. سخت ترین کار این بود که بعد از شوخی با بقیه نخندیم.

3. مکیدن آن

به نی های ضخیم (نی های نازک نیز کار می کنند)، ورق های کوچک کاغذ نیاز دارید.

با استفاده از پخش‌کننده‌های نی، باید ورقه‌های کاغذ را مکیده و از یک توده به پشته دیگر منتقل کنید. هر کس این کار را اول انجام دهد، برنده بازی است.

4. غواصی کرم

بازی فوق العاده سرگرم کننده خانوادگی بازی شبانه

5. مومیایی سرگیجه

6. پاک کن سرعت

7. Stack It Up

شما به چوب دستی، چند بلوک بزرگ (یا لگو) نیاز دارید.

چوب دستی را در دهان خود قرار دهید و شروع به چیدن بلوک ها یکی یکی کنید.

8. دستگاه بازی Pie Face را بخرید یا خودتان بسازید

کافی است مقداری خامه فرم گرفته خوشمزه از خانه یا اسفنج خیس را روی «دست» این واحد بازی خنده دار قرار دهید و شروع به چرخاندن دسته ها کنید. ممکن است در هر زمانی خاموش شود، بنابراین انگشتان خود را روی هم نگه دارید و امیدوار باشید که شما کسی نباشید که به صورت شما ضربه می زند! شما به ازای هر بار چرخاندن دستگیره بدون روبه رو شدن، یک امتیاز کسب می کنید و کسی که 25 امتیاز کسب کند برنده است. در این بازی خنده دار Pie Face کمی ریسک کنید و به بهترین ها امیدوار باشید!

9. بازی شبانه خانوادگی – قانون 5 دوم – فقط تف کنید!

نام بردن از 3 نژاد سگ باید آسان باشد، اما آیا می توانید این کار را تحت فشار 5 ثانیه چرخش به سمت پایین انجام دهید، و در حالی که سایر بازیکنان به شما خیره شده اند و منتظرند تا شما گیج شوید؟ زمان به نفع شما نیست، پس فقط آنچه را که به ذهنتان می‌آید بگویید و با پایین آمدن زمان روی تایمر پیچ خورده منحصربفرد، خطر از دست دادن پاسخ‌های مضحک را بگیرید! با این بازی سریع که در آن شما باید فقط آن را تف کنید، همه چیز سرگرم کننده است!

10. پرش

بازی رقابتی نهایی رو در رو برای بزرگسالان جوان و خانواده ها به همان شکل باقی می ماند! روی یک کارت چالش ورق بزنید تا الگویی را که باید امتحان کنید مشخص کنید، سپس با پرتاب توپ‌ها به شبکه برای بازسازی آن مسابقه دهید. دو روش برای بازی به این معنی است که همه می توانند با هم بپرند یا با رله بازی کنند. یا شش سینی را برای یک تخته بزرگ و بازی کلاسیک Bounce-Off ترکیب کنید. همچنین شامل گزینه هایی برای بازیکنان کمتر است.

11. بازی های بوفالو PlingPong – بازی سریع مهارت، شانس و استراتژی

*این پست حاوی لینک های وابسته است

اواخر شب شنبه. جعبه‌های پیتزا کنار در انباشته شده‌اند و منتظر رفتن به سطل بازیافت بیرون هستند. روی زمین مقداری دستمال توالت پاره شده است، بشقاب با ژله گرم و چوب شور هنوز روی زمین است و فعال ترین بازیکنان شب بازی خانوادگی به طرز خطرناکی خسته، اما از رفتن به رختخواب خوشحال هستند. آنها در تمام طول هفته در مورد این شب بازی خانوادگی صحبت خواهند کرد. تا شنبه آینده.

اگر به دنبال این هستید که هر روز یک فعالیت به شما گفته شود — به آنچه نیاز دارید و چگونه آن را انجام دهید — به اتاق فعالیت بپیوندید. ساختار آن مانند یک سرویس برنامه ریزی وعده غذایی است – اما با فعالیت.

برای کودکان 2 تا 5 ساله مناسب است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا