سرگرمی

هنرمندان و کمدین هایی که تحصیلات دانشگاهی دارند

شماره 1. ویل فرل

ویل فرل، کمدین، بازیگر و دانش آموخته SNL، از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی فارغ التحصیل شد و در آنجا مدرک لیسانس خود را در پخش ورزشی دریافت کرد. با این حال، پس از کار در یک ایستگاه تلویزیونی محلی پس از فارغ التحصیلی، متوجه شد که این شغل مناسب نیست و در عوض به گروه کمدی اسکچ Groundlings پیوست.

شماره 2. جیمز فرانکو

جیمز فرانکو در دانشگاه UCLA تحصیل کرد و در حالی که مدرک زبان انگلیسی خود را دنبال می کرد در بازیگری مشغول بود. او پس از اولین سال تحصیلی خود، مدت کوتاهی پس از دریافت اولین نقش اصلی خود در Freaks and Geeks (1999) پایان یافت.

شماره 3. مگی جیلنهال

مگی جیلنهال بازیگری را در سنین جوانی شروع کرد، اما بعداً برای ادامه تحصیل در رشته ادبیات از دانشگاه کلمبیا استراحت کرد. پس از فارغ التحصیلی، او تصمیم گرفت دوباره به بازیگری بازگردد و برای مدت کوتاهی در آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک لندن تحصیل کرد.

شماره 4. آرت گارفانکل

آرت گارفانکل، نیمی از دو نفر محبوب سیمون و گارفونکل، ابتدا در رشته معماری تحصیل کرد، اما سپس مدرک خود را به تاریخ هنر در دانشگاه کلمبیا تغییر داد. گارفانکل در مدرسه در تیم های تنیس، اسکی، شمشیربازی و بولینگ حضور داشت. او همچنین در یک گروه کاملاً مرد در محوطه دانشگاه حضور داشت. پس از فارغ التحصیلی، گارفانکل فوق لیسانس خود را در آموزش ریاضیات از کلمبیا نیز دنبال کرد و قبل از موفقیت در حرفه خوانندگی خود، دکترای خود را نیز در این زمینه انجام داد.

5. ماییم بیالیک

هنرپیشه تئوری بیگ بنگ پس از پایان سریال تلویزیونی محبوب خود در دهه 90 به دانشگاه UCLA رفت. او مدرک لیسانس خود را در رشته علوم اعصاب، با خردسالان در مطالعات عبری و یهودی گرفت، و ادامه داد تا دکترای خود را در علوم اعصاب دنبال کند. قبل از اینکه کارش را تمام کند، از دکترای خود استراحت کرد تا به بازیگری بازگردد، سپس در سال 2007 مدرک خود را به پایان رساند.

6. لیونل ریچی

خواننده موفق “Hello” بورسیه تحصیلی تنیس را از موسسه Tuskegee پذیرفت و در آلاباما در رشته اقتصاد تحصیل کرد، جایی که در آنجا بزرگ شد. با این حال، او پس از سال دوم تحصیلی خود را ترک کرد. ریچی به این فکر افتاد که در کلیسای اسقفی کشیش شود، اما تصمیم گرفت که «مواد کشیش» نباشد و به جای آن موسیقی را دنبال کند.

7. کن جونگ

بازیگر و کمدین کن جونگ در دانشگاه دوک تحصیل کرد و مدرک دکترای خود را در دانشگاه کارولینای شمالی در دانشکده پزشکی چاپل هیل دریافت کرد. جئونگ دوره رزیدنتی خود را در مرکز پزشکی Ochsner در نیواورلئان (متخصص در پزشکی داخلی) به پایان رساند، در حالی که همزمان به اجرای استندآپ در پهلو پرداخت.

8. کانن اوبراین

کانن اوبراین، دامپزشک تاک شو، در دانشگاه هاروارد حضور یافت و در تاریخ و ادبیات تمرکز کرد و در نهایت با افتخار فارغ التحصیل شد. در دوران کالج، اوبراین در گروهی به نام The Bad Clams طبل می زد و نویسنده مجله طنز لمپون هاروارد بود.

9. ادوارد نورتون

ادوارد نورتون در دانشگاه ییل تحصیل کرد و در آنجا تاریخ خواند و در تیم قایقرانی حضور داشت. او همچنین در بازیگری شرکت کرد و در تولیدات مدرسه ظاهر شد (در کنار بازیگران ران لیوینگستون و پل جیاماتی). پس از فارغ التحصیلی، در شرکت پدربزرگش در ژاپن کار کرد، اما سپس به ایالات متحده بازگشت تا در چند نمایش خارج از برادوی بازی کند.

10. لیزا کودرو

لیزا کودرو که به خاطر کارش در کمدی محبوب دوستان شناخته می شود، مدرک لیسانس خود را در رشته زیست شناسی از کالج واسار دریافت کرد. رویای اصلی او این بود که راه پدر پزشکش را دنبال کند و در مورد سردردهای خوشه ای تحقیق کند. کودرو سال‌ها با تمرین پدرش کار کرد تا اینکه سرانجام وارد عرصه بازیگری شد.

11. مایکل جردن

اسطوره بسکتبال بورسیه بسکتبال را به کارولینای شمالی پذیرفت و در آنجا در رشته جغرافیای فرهنگی تحصیل کرد. او قبل از اتمام سال آخر خود را ترک کرد تا در درفت NBA در سال 1984 دعوت شود. دو سال بعد دوباره به مدرسه رفت تا مدرکش را تمام کند.

12. ری رومانو

ری رومانو، ستاره کمدی کمدی Everybody Loves Raymond، برای مدت کوتاهی در کالج کوئینز در فلاشینگ، نیویورک حضور یافت. او حسابداری خواند اما برای بازی در فیلم تلویزیونی جانی واکر کمدی جستجو در سال 1989 در کانال کمدی ترک تحصیل کرد.

13. روآن آتکینسون

روآن اتکینسون بازیگر بریتانیایی در دانشگاه نیوکاسل تحصیل کرد و در آنجا مدرک مهندسی برق گرفت. او فوق لیسانس خود را در رشته مهندسی برق در کالج کوئینز در آکسفورد به دست آورد و در سال 2006 به عنوان عضو افتخاری انتخاب شد. در دوران مدرسه طرح می نوشت و با گروه های تئاتر در داخل و خارج از محوطه دانشگاه، از جمله Etceteras – گروه نقد و بررسی باشگاه تئاتر تجربی همکاری می کرد. – و انجمن دراماتیک دانشگاه آکسفورد.

14. آل یانکوویچ عجیب

موسیقی‌دان و طنزپرداز «ویرد آل» یانکوویچ در دانشگاه ایالتی پلی‌تکنیک کالیفرنیا در سن لوئیس اوبیسپو، کالیفرنیا تحصیل کرد و در آنجا مدرک لیسانس معماری گرفت. وقتی بزرگ شد، انواع آهنگ ها را تقلید کرد و پس از فارغ التحصیلی یکی از آن آهنگ ها را به صورت زنده در یک برنامه رادیویی پخش کرد و مسیر خود را به شومن تغییر داد.

15. ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن بازیگری را در سنین جوانی شروع کرد، اما کار خود را متوقف کرد تا به مدرسه برود. پورتمن با مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد. او سپس حرفه بازیگری خود را دوباره شروع کرد و همزمان به تحصیل ادامه داد. پس از فارغ التحصیلی، دوره های تحصیلات تکمیلی را در دانشگاه عبری اورشلیم گذراند و بعداً به عنوان مدعو در دانشگاه کلمبیا بود، جایی که دوره ای در تروریسم و ​​مبارزه با تروریسم تدریس کرد. او یک بار گفت: “برایم مهم نیست که [دانشگاه] حرفه من را خراب کند.” “من ترجیح می دهم باهوش باشم تا یک ستاره سینما.”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا