آموزشی

عادت های سالم متخصصان پزشکی

ما از متخصصان پزشکی در مورد سالم ترین عادات آن ها که هر کسی می تواند در زندگی روزمره خود پیاده کند، پرسیدیم. در اینجا 30 توصیه آنها برای خوب زندگی کردن آورده شده است. بهترین روانپزشک تهران

متخصص اطفال: خواب را کم نکنید

من خواب را در اولویت قرار می دهم و مطمئن می شوم که حداقل هفت یا هشت ساعت در شب می خوابم. من خیلی زود (4:30 صبح) برای ورزش از خواب بیدار می شوم، بنابراین معمولاً تا ساعت 8:30 شب یا 9:00 شب در رختخواب هستم. – اریک بال، MD، متخصص اطفال CHOC. تاثیر تخم کتان بر لاغری

متخصص اطفال: سبزیجات را پشت میز خود نگه دارید

«من در محل کار یک کیسه سبزیجات (معمولا هویج، خیار یا فلفل دلمه ای) روی میز کارم نگه می دارم. من در طول روز آنها را میان وعده می خورم تا از خوردن تنقلات ناسالم یا پرخوری در وعده های غذایی خودداری کنم. – اریک بال، MD، متخصص اطفال CHOC. این 11 چیزی است که پزشک شما فقط با نگاه کردن به شما می تواند بگوید.

جراح قلب: رفت و آمد خود را زیاد کنید

من آنچه را که موعظه می کنم، عمل می کنم. من در واقع 30 سال است که اساساً هر روز سر کار می دوم. آن لحظه ذن من است. من واقعاً آن زمان را می گیرم. برخی از بیماران من می‌دانند که من هر روز سر کار می‌دووم، و فکر می‌کنند جالب است که من در واقع هر روز کاردیو انجام می‌دهم.” – استیون بولینگ، MD، جراح قلب، مرکز قلب و عروق فرانکل دانشگاه میشیگان.

متخصص قلب: مکمل های لازم را مصرف کنید

پزشکانی که به شدت مکمل‌های خاصی را توصیه می‌کنند، اغلب کسانی هستند که آنها را در مطب خود می‌فروشند. برای پیشگیری اولیه، اگر دو تا سه بار در هفته ماهی نمی‌خورید، احتمالاً روغن ماهی ایده خوبی است. من همچنین ویتامین D را توصیه می کنم زیرا 80 درصد از بزرگسالان ایالات متحده کمبود دارند. آنها تنها دو موردی هستند که من انتخاب می کنم.» – سارا سامان، MD، متخصص قلب در مرکز قلب میراث در پلانو، تگزاس، و نویسنده بهترین روش‌ها برای قلب سالم. در اینجا 45 کار دیگر که پزشکان قلب برای محافظت از قلب خود انجام می دهند، آورده شده است.

متخصص قلب: دورتر پارک کنید

«در دورترین فاصله از ورودی مرکز خرید پارک کنید و عمداً فراموش کنید که کجا پارک کرده‌اید! این به من کمک می کند تا فقط با پیدا کردن ماشین، 3000 مرحله اضافه کنم!» – دکتر سوبارائو مایلا، مدیر پزشکی آزمایشگاه‌های کاتتریزاسیون قلبی در موسسه قلب و عروق جفری ام. کارلتون در بیمارستان هوگ نیوپورت بیچ.

متخصص قلب: برای دوستان و عزیزان وقت بگذارید

کیفیت و کمیت روابط اجتماعی شما با سلامت کلی و خطر کمتر مرگ مرتبط است. بیماری قلبی با رویدادهای استرس‌زای زندگی و فشارهای اجتماعی، فشار شغلی و ناراحتی روانی در هر مقطعی از زندگی مرتبط است – همه چیزهایی که دوستان و خانواده خوب می‌توانند به آنها کمک کنند. – جیسون گیچارد، MD

متخصص قلب: تمام برچسب های مواد غذایی را بخوانید

«عادت سالم مورد علاقه من خواندن برچسب مواد غذایی است. مردم می دانند که برای تغذیه سالم از چربی های اشباع اجتناب کنند، اما بیشتر برچسب ها تشخیص آنها را آسان نمی کنند. من به بیماران پیشنهاد می‌کنم از هر چیزی که روی برچسب آن اسید لوریک، اسید استئاریک یا اسید پالمیتیک است خودداری کنند.» – شالینی بوبرا، MD، FACC، متخصص قلب با بیمارستان White Plains Medical and Wellness در آرمونک و مرکز مراقبت از قلب و عروق Montefiore Einstein

دندانپزشک: از یک اسکرابر زبان استفاده کنید

ای کاش بیماران بیشتری از زبان خراش استفاده می کردند. تخمین زده می شود که 50 تا 90 درصد هالیتوز یا بوی بد دهان می تواند ناشی از باقی مانده باکتری در پشت زبان باشد. مسواک زدن به تنهایی ترکیبات فرار گوگرد را تا 45 درصد کاهش می دهد، در حالی که خراش های زبان با کاهش 75 درصدی به طور قابل توجهی بهتر هستند. – ورا تانگ، DDS، استادیار بالینی پریودنتولوژی و دندانپزشکی ایمپلنت در کالج دندانپزشکی NYU

متخصص پوست: همیشه در شب آرایش خود را پاک کنید

«همیشه قبل از رفتن به رختخواب صورت خود را بشویید! هر شب! پاک کردن تمام لوازم آرایش و روغن ها و ناخالصی هایی که در طول روز جمع آوری کرده اید بسیار مهم است. این ناخالصی‌ها منافذ شما را می‌بندند و چشم‌هایتان را تحریک می‌کنند و باعث پف‌کردگی می‌شوند که سپس منجر به چین و چروک می‌شود. نه! با چهره ای شاداب، هر شب رتینA می زنم. – آنا دی. گوانچ، MD، متخصص پوست خبره از هیئت مدیره.

متخصص پوست: روز را با مدیتیشن شروع کنید

هر روز صبح روز خود را با مدیتیشن به مدت 15 دقیقه شروع می کنم. تنفس عمیق و تکرار مانترا یا تنظیم قصد برای روز کلید کاهش استرس و تمرکز است. ازش نگذر! شخصاً مهم ترین و گرامی ترین بخش روز من است.» – آنا دی. گوانچ، MD، متخصص پوست خبره از هیئت مدیره.

پزشک اورژانس: هوای تازه استفاده کنید

«بیرون قدم بزن. پیاده روی در خارج از منزل علاوه بر داشتن مقداری ورزش، فواید دیگری نیز دارد. قرار گرفتن در معرض نور خورشید به بدن شما کمک می کند تا نسخه طبیعی ویتامین D را سنتز کند که به حفظ سلامت استخوان ها و ماهیچه ها و تقویت سیستم ایمنی کمک می کند. همچنین، یک مطالعه نشان داد که بودن در طبیعت با کاهش زمان صرف نشخوار فکری، خلق و خوی ما را بهبود می بخشد. — دکتر شیراگ شاه، پزشک اورژانس دارای گواهی هیئت مدیره، داور پزشکی در PollMed.

متخصص غدد: بیشتر در خانه آشپزی کنید

من و خانواده ام در خانه غذا می خوریم. غذا خوردن و صحبت کردن پشت میز با همسر و فرزندانم بدون تلفن همراه، تلویزیون یا کامپیوتر مهم است.» – جوئل زون‌زین، دکتر، مدیر مرکز بالینی دیابت در بیمارستان Montefiore Jack D. Weiler و استاد پزشکی در کالج پزشکی آلبرت اینشتین در اینجا 15 کاری که پزشکان دیابت برای کنترل قند خون خود انجام می دهند، آورده شده است.

متخصص غدد: در مصرف فیبر کوتاهی نکنید

من سعی می‌کنم غذاهای غنی از فیبر بخورم تا در وعده ناهار سیر باشم تا بعداً میان‌وعده را به حداقل برسانم. به این ترتیب، من بعد از غذا خوردن، سوار ترن هوایی با قند خون بالا و قند خون پایین نمی شوم.» – اسکات سلیمانپور، دکتری، که مبتلا به دیابت نوع 1 است، استادیار غدد درون ریز در سیستم بهداشتی دانشگاه میشیگان.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا